about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
maaf , aku dah tak kuat -,-
Friday, November 25, 2011 | 9:10 PM | 0 comments
hye stalker :)
aku pun tataw apa yang aku nak luahkan ny ,tapi ada satu benda yang selalu mengganggu otak aku .
aku mengaku aku dah xhappy macam dulu2 . aku pun xtahu kenapa .
aku dah xmampu nak merapu ,gelak ,hingaq macam dulu2 . bagi orang yg dah kenay aku lama ,mesti depa taw aku macam mana dulu .
sekarang aku rasa sunyi ,sepi . rasa macam hidup aku kosong .
aku tahu aku maseh ada family ,kawan2 . tapi aku ,hmm ,tahh laaa . aku tadak BESTIE kot .
eh ,eh ,betul kaa aku tadak ? tapi aku rasa aku ada sorang .
tapi aku sorang jaa kot yg anggap dia bestie aku ,tapi dia ? hanya TUHAN yang tahu .
weyy sayang ,hg taw dak hidup aku macam mana ? aku ada hg sorang jaa kot .
hg laa kawan hingaq ,kawan aku luah masalah aku ,kawan aku ceritaa semua rahsia aku ,kawan reyau aku . aku xpernah p reyau kt org len tahu ! hg laa segala galanya !
semua kisah hidup aku hg taw . aku tadak balak ,tadak sesiapa ,aku cuma ada hg !
aku sayang hg tahu ~
tapi hg mungkin xpernah kisah tentang aku . aku mungkin xpenting dalam hidup hg . tambah2 sekarang hg dah  ada balak ,hg mungkin akan lupakan aku seketika . even hg ada balak ny pun ,hg xhbq kat aku !
aku taw ny pun sebab ada banyak rangkaian sosial sekarang . tapi ,tapaa aku paham . hg kan sibuk ,mungkin hg xsempat nak berkongsi kebahagiaan hg dgn aku .

dah lama aku pendam semua ny . aku bukan nak ungkit ,tapi susah sangatkah hg nak nampak apa yg aku dh buat untuk hg ? ya ya ,aku taw ,hg setiap tahun tukar kawan baek . tapi ,aku susah sikit . aku pun stiap tahun tukar kawan ,tapi dgn hg ny laen sikit . aku kenay hg lama dah . tapi kitaa xrapat sebab laen kelas .
tapi hg taw dak ,hg sentiasa ada dekat hati aku ny ? dak2 ,bukan dekat ,tapi hg sentiasa ada dalam hati aku ny !
aku xpernah lupakan hg walaupun kita berjauhan .
okayy2 ,aku mengaku aku jeles bilaa hg asyik cerita pasay sepupu hg yg lawa tu . aku ingat lagi ,time tu kitaa cuti kot . kita xjumpak untuk beberapa hari . aku rindu hg tahu (:
bila dah bukak sekolah ,aku semangat laa nak pi ,nak jumpak hg . rindu ny !
tapi aku agak terkejut laa bila sepanjang hari tu hg asyik ceritaa pasay sepupu hg sajaa . hg ingat dak yang aku buat2 merajuk tu ? sebenaqnyaa aku merajuk betul tu . aku sakit hati sikit . aku sedar aku xpatut nak amek port tentang semua tu ,jadi aku amek keputusan nak diam jaa . tapi sekarang ny ,aku dah xkuat . sampay bila aku nak bertahan ? aku hanya mampu luahkan perasaan aku dkat blog aku ny ~
aku xkesah sebenarnya hg nak cerita pasay sapaa2 pun ,tapi aku mohon ,sesekali hg jaga laa hati aku ny sikit ,sikit jaa aku mintak .

weyhh sayang ,hg taw dak betapa penting nyaa hg dalam hidup aku ?
sampay aku rasa xmaw berpisah dengan hg sampay bilaa2 . aku nak stay dengan hg sampay ke penghujung nyawa aku . aku sayang hg bangat2 tahu !! hope hg bahagia selalu disamping insan2 yg hg sayang .
okay ,aku dah xmampu taip ,saket tangan . bye >






/