about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
sahabat selamanya :D
Tuesday, November 15, 2011 | 7:30 AM | 0 comments
assalamualaikum :)

pada malam yg agak syial bagi aku ny (sebab karan xdak >,< ) aku ingin story mori laa tentang kawan2 aku (:
kawan adalah insan yg sangat penting dalam hidup sumaa org .
lagi best kalau kita dapat kawan yg ada dgn kita di waktu senang dan di waktu susah .
kalau boleh berkawan biarlah sampay mati .

ny antara SAHABAT yg paling best dalam hidup aku (:



pewiitt ! cun dak ,cun dak ??
huhu ,ny lah kawan baik aku . dia ny BOX OFFICE oo . nama dia awa shirawa >,<
kami kawan sejak dalam perut lagi . percaya dak ? bt0y oo ,kami xtipu :D
aku sayang dia gilaa2 . aku xleyhh oo xjumpak dia utk beberapa hari ,nanti aku rindu ! hikh0k ~
bilaa aku dengan dia ,aku selalu berasa happy ! happy sangat :)
walaupun kadang2 dia buat aku terasa ,tapi aku xkesah sangat ,sebab ,sebab ,aku sangat sayang dia ! acoihh ~

sayang ,kitaa kawan sampay mati yaaw ! #akusayanghang ~



haa ,taw dak napaa pic dia macam tu ? haha .
xmaw habaq . carik tahu sendiri laaa >,<
dia ny salah s0rang kawan baik aku . dia ny NGEK aku haha .
kalau dia ngek ,aku laa NGOK nyaa hehehe . kami baru kawan jaa ,dalam tahun ny . kmi cepat mesra sebab perangai kami agak sama kot :P aku xtaw ,org laa kata . bt0y laa kot ,dia anak bongsu ,aku pun sama ,tapi bukan anak manja arr . kalau dia bt0y arr anak manja hehe . dia ny kalau daa msalah mesti cerita kt aku .
aku pun kalau ada masalah mesti cari dia . aku taw banyak rahsia dia .tentang kisah silam dia yg orang laen xtaww ny huahaha . tapi xmaw citaa at hampaa laa . ny secreto !

weyy ngek ,nanti kitaa nak berpisah dah noo . :/ ~ sedih ny .
xtaw bulehh jumpak hg lagi kaa dak . hg jangan lupa ngok no ~




cumeyy dak ,cumeyy dak ? hee ~
tu laa pah dan ekah . depaa dorang ny best friend .
depaa pun mmber2 baik aku .
pah ny baik sangat ,lemah lembut ,ayu ,s0pan santun (: org nya pun cun gilaa uhh ~

yang disebelah kanan tu , huh,t0ksah d0k kata paa dah ,berlawanan langsung sikap dia dgn pah .
budak ny ganaihh nak mampus . hikh0k ~tapi still sweet . 

hehe ,aku sayang hampaa dua weyy . d0n't leave me okayy <3




huhu ,nak tahu d0k depaa ny sapaa ?
hmm ,nak taw ,sila angkat keyb0ard ! (tiru ayat seseorang >,<)
mereka ialah jeng ,jeng ,jeng ..........

anis nadirah - dia ny 'kak' aku . kak laa sangat :D 
dia ny suka cakap bnyak . kadang2 macam nak sumbat apa2 jaa dalam mulut dia .
dia suka d0k cerita pasay adik beradik angkat dia yg ramai tuhh ~

adek azlina - huhu ,ny 'adek' aku ny . budak ny baek gilaa . lemah lembut .
disebabkan perangai dia yg terlampau baek tu ,aku suka buli dia :)
pernah sekali aku buat dia reyau haha (: #aku sayang hampaa weyy .


aku sayang hampaa weyy ! jangan tinggal aku nahh >,<












/