about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
tEnsiOn ohhh tEnsiOn >
Tuesday, November 1, 2011 | 8:34 AM | 0 comments
                    TENSION !


entah kenapa ,sejak kbelakangan ny ,aku tension sangat .banyak sangat msalah yg aku dok pkiaq =,,='
kat rumah ,cara kat rumah ,kat sekolah cara kat sekolah ! nak jadi gilaa dh aku ny ! aku xtaw nk luah kt spaa .xdak spaa pun nak dngar msalah aku sbenaqnya :/ nak luah kt besties ,aku pun tataw nk citaa mcam mna kt dia .aku rasa dia pun dh jemu dngaq aku beleteq yg bukan2 .nak luah kt ngek aku ,aku xjmpak dia pun .kalau jumpak pun bkan boleh buat apa !

aku pun xtaw pasaipaa aku jadi mcam ny ,stail nk smpan msalah sorang2 ,last2 skali aku yg jadi gila ! aku nk luah ,aku xtaw nk luah mcam mna ! arghhh !! xtaw weyy ,xtaw >,<' sakit jiwaa gilaa !


YA ALLAH ,kau bantu lah hambaMu ini .aku ingin kembali menjadi seperti dulu ~






/