about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
yAng bErlalu xkAn beruLang lAGi .
Friday, November 11, 2011 | 11:43 PM | 0 comments
tiba2 tangan ni gatai nk bukak inbox sms yg lama2 punya .tiba2 aku ternampak mcg2 yg pernah dihantar oleh dia .aku secara tiba2nya terasa t0uching :/ aku rasa rindu kat dia .aku rindu dia yang dulu2 .dia yg sweet2 ,aku rindu sangat ! 

tapi ,aku taw aku xb0leh ,xb0leh nak dpat dia yg dulu balik :'( semua ni salah aku ! memang salah aku ! kalau dulu aku xeg0 ,tentu semua ni xkan terjadi .nasi dah jadi bubur .aku sedar aku masih sayang dia .tapi semua tu xkan dapat mngubah keadaan biarpun sedikit .aku hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk dia .

kadang2 aku harap sangat agar dia cepat2 kuar dari sek0lah tu .aku dah xmampu .aku takut satu hari nanti ,bila aku dah xkuat tuk hadapi semua ni ,aku takut aku akan give up .adalah lebih baik aku xjumpak dia .itulah yg terbaik !

aku sebenarnyaa xmengharapkan apa2 dari dia .aku rasa cukuplah dengan kenangan yg aku dapat sepanjang aku bersama dia .tu lah benda yg paling sweet dalam hidup aku . serius aku cakap ! aku pun xtaw samada aku boleh dpat macam tu balik atau dak .

cukuplah kenangan indah bersama dia aku simpan sebagai harta yg paling bernilai dalam hidup aku ~









/