about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
kesengalan :[]
Saturday, December 10, 2011 | 7:20 AM | 0 comments

aduhh ,renyahh gilaa hari ny .
dah laa semalam tidoq pukoy 1pagi ,hari ny kena mangkit awai ! aduhhh ~
mak aku gerak aku seawai pukoy 8.00 pagi . wahhh ,mmg menciptaa sejarah betoy ,waktu cuti aku mangkit awai macam tu >,<
lepas mengeliat-2 ,bangun basuh mukaa semuaa ,aku capai surat khabar dulu .
hmm ,heran no kak chik aiyy ,org laen bangun pagi mandi o makan dulu ,tapi aku talaa paper dulu . eshhh-3 .
then ,aku nampak mak aku siap-2 . ooo ,rupa-2 nyaa ,dia nak p kenduri .
tapaa lah ,lepas dia p semua ,aku pun dh habis reading the paper . tiba-2 ,jeng-3 ,aku terlihat bantal ,selimut dan seangkatan dengannya melambai-2 ke arah ku ! haha ,mengarut sat (:
aku pun p lahh panjat katil balik ,mengantuk bhaii .
tengah syiok-2 mata nak pejam ,tiba-2 aku dikejutkan dgn bunyi , 'meoww ,meoww ,meoww'
aduhh ,cilakoiyy bet0y ! aku baru syiok-2 nk tidoq . terjaga sat .
then lama kelamaan ,kucing tuu pun diam . alhamdulillah ~~

then ,aku sambung tidoq balek . tengah mata aku nak lelap balek ,tiba-2 , 'kringg ,kring ,kringg !'
bodoh betoy ! sapaa yang tipon plak dah . saket jiwaa gilaaa !
aku first-2 mmg cadang nak sembuq org yg call tuu ,tapi disebabkan tahap kesabaran aku maseh tinggi ,aku tahan kan sajaa . budi bahasa budaya kitaa kan .
lepas cakap fon sumaa dgn org tuu ,aku pun kembali pulang lahh ke bilik aku .
alhamdulillah ,dgn izin allah ,aku berjaya tidoq dgn nyenyaknyaa (:
tapi aku mangkit awai laa jugak ,dlam pukoy 11.30 ? - awai laa tuu kan ?
mangkit-2 tu ,terus p dapur ,sambaq nasik lemak . yumm-3 ,sedap haha .
lepas tuu ,terus capai my lappy ,online sampay pukoy 4 . then baru lahh aku mandy . hehe -
lepas siap smart-2 sumaa ,aku pun keluaq laa p lepak kot luaq rumah .
dok lepak-2 ,sembang-2 macam org xketahuan ,kami akhirnyaa ambil keputusan nak maen bola sepak .
fuhhh ,besz gilaa maen . al-maklumlahh ,aku lamaa xexercise tahu  (:
aku maen sampay belemuihh-2 baju and seluaq ny .
haha ,tapi xkesah ,aku enj0y gilaaa . bestt bangat !

tu laaa apa yang aku buat hari ny . maaf ,aku tataw nak update apa .
aku sajaa laa hupdate bendaa ny . sajaa ,syiok-2 .
I MISS MY SUPERBESTIESS LERRR -







/