about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
padaa suatuu petang x_0
Tuesday, December 27, 2011 | 10:12 PM | 0 comments

wahhhh-3 , lama gilaa xmai sini . huhu . 
adek-2 ,abg-2 yg comey-2 tuu sihat x ? hihi .
okayy aku nk buat pengakuan aku xtaw nak hupdate apa ny -,-
aku tergerak nak update pun sebab pkiaq dah lama xupdate kan .
sebab dok sibuk amek lesen laa ,pi kem laaa ,ada masalah tu masalah ny ,
sampay xdan nak buat apa-2 huh ~
nak dengaq ceqitaa dak ? baru-2 ny kan aku ada pi satuu kem ny dekat Bukit Hijau .
fuhhhh ! kem terbaekkk punyaaa .
tapi aku xdan nak hupdates sebab ada masalah teknikal skit .
teringin sangat nak update huhu .

okayy-2 ,dah laa skit-2 ,aku mmg ketandusan idea ny !

p/s : utk seorang makhluk Tuhan ny : jangan dok buat khejaa gilaa dah naa mcam p merempit sorang-2 mcam org xbetoy . banyak g caraa nak hilang saket jiwaa tuu . <3









/