about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
saya rinduu awok lerrr =_='
Friday, December 30, 2011 | 6:54 AM | 0 comments

hello (:
wahh-2 tajuk yg begitu sensasi skali haha . aku rindu sapaa weyy ??
aku rindu kat sorang abg ny . oopppsss !
abg apaa weyy ? abg tuttt kaa ?? haha .
bukan laa . disebabkan dia ny tua dari aku so aku panggil laa dia abg .
dia pun suruh aku panggil dya ce gituw .
nak ceritaa dak detik-2 perkenalan kmi ? hmm ,xyahh laa no . xpenting pun :)
aku sajaa jaa kacau dia . aku text dia . tengok-2 dia pun layan laa budak xbetoy mcm aku ny haha .
walaupun baru text beberapaa kali ,tapi aku syok text dgn dia . dia ny matured arr .
tapi sometime maseh berperangai childish hihi padahal umur dah 20 . tua kaa muda tu ?
bagi aku pangkat pak cik dah tu hehehe .

dia panggil aku ANA ? ohhh tidakk ,aku cukup xsuka org panggil aku dgn nama tu .
aku geli >,< tapi tapaa ,dia special sikit . dia sorang jaa leyhh panggil aku ce gtuw . hehe

weyhhh ,abg rindu hg laaa . gilaa an aku ? haha . padahal kami xdak apa-2 hubungan pun .
saja syiok-2 berkawan . 

abenggg ,jaga diri hg baek-2 no haha . makan jgn lupaaa >,<
~ rindu hg bangat-2 !!







/