about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
selamat tinggal semua :|
Wednesday, December 7, 2011 | 6:04 AM | 0 comments
hye :)

tahun 2011 ,tahun yang sangat menyeronokkan dalam hidup aku !
best gilaaa-2 :) bnyak yg aku lalui dalam tahun ny . dapat bnyak pengalaman yg mendewasakan aku . cewahhh ~
dapat pengalaman yg gembira dan sedih :|
apa erkk pengalaman2 tu ? huhu ,xyahh laa taw . biarlah rahsia . 1 hari nanti ,kalau xkeberatan ,aku akan citaa k ?
apa yang pasti aku nak lupakan segalaa kenangan masa lalu . cukup lah dgn apa yg aku lalui . aku xmaw rasa dah . cukup lah sekali .
rasa suka duka dalam menjalani kehidupan masa lalu ,cukup lah sampay disini .
aku kalau bolehh xmaw ada kaitan dah dgn segala benda dari masa lalu .
biarlahh mereka dgn hidup mereka ,aku dgn hidup aku .
aku ingin mulakan hidup baru tanpa rasa saket lagi . 
cukuplahh aku rasa macam mana menyayangi insan yg belum pasti dapat menerima aku seadanya .


p/s : semoga anda semua hidup bahagea dan happy selalu k ? aku rasa cukuplahh sampay disini .
selamat tinggal >






/