about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
sewelkah aku :")
Sunday, December 4, 2011 | 6:38 AM | 0 comments
hye :)
lama aiyhh xjenguk ke sini . xrindu pun .
sikit pun dak hehe .
okayy2 ,aku kan takut laaa .
tataw pasepaa aku rasa macam ny =,,="
aku takut kehilangan dia . cewahhh ,kehilangan sapaa plak ?
hehe ,biarlah rahsia . yang pasti aku sayang sangat insan tersebut <3
dia ny kan ,cantik ,cantik sangat !
mata dia shining ,hidung dia mancung bak seludang ,kulitnya licin ,putih bagai kapas .
orangnya agak tinggi and slim (:
dia kan ,popular tahu !
besaa lahh org cun ,pandai berkata2 macam dia ,memang sapaa2 pun mudah terpikat .
ramai org berkenan ,suka dekat dia .
xkira laki atau pompuan ,semua senang berkawan dgn dia .
aku takut ,nanti dia lupaa aku :)
al-maklumlah ,org dah fames . aku scary lerrrr .
takut nanti dia lupaa saya heee ~
tapi tapaa ,aku taw ,dia takan ,takan buat centu punya . cehh , P E R A S A N aiyhhh !

hehe ,aku ny mmg dah sewel .
tu aku malas nak SAYANG org ny ,mesti aku pikiaq yg bukan2 pnyaa2 >,<
#aku dah sewel + gilaa laaa .
sayang ,jangan peduli erkk dgn apa yg aku tulis (":






/