about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
sorry , aku dah gilaaa -,-
Monday, December 12, 2011 | 6:08 AM | 0 comments

haloo ,haloo . (:
kami nak citaa something ny .
kami ada msalah sbelum ny ,tapi msalah tu dah selesai kott .
kami kan dah jatuh sayang kat seseorang arrr . opppssss ! siapakah dia ?
hikh0k - okaayyy ,kami panggil dia ngek .
diaa dah tahu laa apa yg kami rasa -,- (malu siott bilaa jumpak dia tadi !)
tapi kami cover jaaa . dia xkesah pun bilaa kami hbaq apa yg kami rasa .
dia okayy jaa . kami cakap kami paham kalau dia xmaw kawan kami pasay bendaa ny .
then dia text kami mcam ny ,
'weyhh bule ka ngok nan ngek xkwn..? aq pon syg ang la bg ax ang ja leh phm ax sriuz aq hbq aq slesa nan unx andai kta jmpa dlu mybe kta xcmni .. dh la bt pa nk bt ceni dlu pon kta xmaw kwn lust2 kwn gk ..! ang snggop ka xkwn nan ax .. :'(   [original punyaaa taow !]
huhu ,macam bengong g kan ?
kami dua mmg mcm ny ,banyak kali dh kata xmaw kawan ,tapi last-2 kali kwan balek gak .

aku mmg serius sayang dia . aku takut hilang dia . [perasaan yang gilaa !]
tapi menyayangi seseorang xbermaksud kitaa memliki dia kan . cukup lahh kita tengok dia bahagia .
dia kan selalu ada time aku down . dia akan bagi aku happy balek . thankss ngek .
mcam hg selalu kata , 'ngok dan ngek mana bulehh gaduh ,mana bulehh berpisah !'
haha ,dasar bangang . sayang hang weyyy budak busuk masyam ! (:







/