about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
berjutaa sesalan !
Monday, January 9, 2012 | 1:19 AM | 0 comments

kenapa aku ditakdirkan utk berjumpaa and kenay dgn hg ? kan bagus kalau kitaa xpenah jumpak dan kenay . xpayah laa aku susah-2 rasa terseksaa mcam ny ! aku mengaku aku mmg sayang hg tapi aku jgak taww yg kitaa xbulehh bersama sebab kitaa terlarang . ok ,tapaa aku bulehh terimaa tu ,tapi satu yg aku xlehh terimaa ,bilaa hg suka dan sayang org yg aku BENCI ! dah xdak makhluk laen ka kt dlm dunia ny yg hg nk berkenan . kenapa mesti dia ? apa yg special sgat dy ? menggedik merelaa ada laa aku tengok !

bermacam-2 ceritaa aku dengaq pasay hg dgn dy . hg selalu kata yg kitaa ny bestfriend . tapi aku rasa persahabatan kitaa ny mcam sia-2 . aku kecewa sangat dgn sikap hg . selama ny aku percaya hg ,tapi sanggup hg buat aku ceni ? apa salah aku weyy ? aku taww hg SAYANG gila-3 kt dy tuu ,tapi aku engat hg xkan citaa segalaa rahsia kitaa kt dy . aku engat hg akan simpan . tapi aku silap . hg kalah dgn perasaan hg tuu . aku dah banyak kali xmaw kawan dgn hg kan , tapi xbulehh . skunk ,aku seriuss ,aku dh xmaww ada apa-2 kaitan dgn hg lagi . aku taww hidup hg cenaa ,tension dan bnyak masalh . sorry weyy ,aku dh xnak involve dgn hg lagi . cukup lah setakat ny =,='

mungkin hg akan kataa aku kejam sbb buat hg mcm ny ,tapi ini yg terbaek . aku harap sgat hg jgn mesej ,call or misscall aku pun . mungkin lepas ny kalau aku jumpak hg aku akan buat xtaww buat bodo kat hg . sorry kalau hg terasa . aku xbulehh tengok mukaa hg sebab aku akan dibayangi wajah capital MENGGEDIK MERELAA ! aku meluat sgat . 

==> thankss for everything weyy . kehadiran hg dalam hidup aku mmg membawa kebahagiaan yg teramat sgat ! take care mangkuk >,<






/