about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
You Were There To Light My Day (:
Tuesday, January 24, 2012 | 8:37 AM | 0 comments

SAYA SAYANG AWAK !

wahhhhhhh , aku sayang hang lerrr . untung laaa . hikhik .
aku sayang siapa ? aku sayang abang aku lerrrr . my beloved brother :*
okayy , sumpah over . tapi aku kesah apa ? 
ini benda yang betul tahu :)
abang , aku happy gilaa sejak dua menjak ny . sejak hang muncul dalam hidup aku .
hidup aku macam dah terisi balik . sebelum ny zero , kosong .
tapi kan , hang muncul dan mewarnai hidup aku balekk (:
wahhh , thanks yaa , nah nak kiss skit mmmuuaaahhcckkss ! ok , sumpah GEDIK !
kalau sehari xchat o webcam dgn hang , aku rasa pelik sangat , rasa macam kurang sesuatu .
aku rasa macam rindu sangat-3 kat hang !
tahniah laa bang sebab dah buat aku caiq dekat hang >.<

abang , bayangkan kalau kitaa jumpak nanti , mesti haru biru kan ? haha .
xdapat adik bayangkan ~
sumpah adik sayang abang ! ngeee ~~

* aku sayang abang aku . xdak sapaa bulehh curik dia dari aku . tampaq palaa hilang dai kott hee -







/