about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
A Fake Smile Can Hide A Thousand Pain
Tuesday, February 14, 2012 | 1:41 AM | 0 comments

terima kasih CHENTA HATI kerana muncul dalam hidup saya .
saya bahagia bangat (:
awak buat hidup saya jadi lebih sempurna .
awak banyak mengubah saya sedikit demi sedikit .
saya tahu saya perlukan awak dalam hidup saya .
untuk menjadi pelengkap hidup saya .
i need you sayang :|

tapi saya tahu itu perkara mustahil .
awak xboleh terus selalu ada untuk saya kan .
awak ada hidup awak . awak ada kehidupan yang perlu awak lengkapi .
hidup awak bukan hanya untuk saya . tapi untuk banyak lagi perkara laen .
saya xmengharapkan apa-2 dari awak . saya cuma mahu berasa sedikit kasih sayang .
kasih sayang yang tulus dan ikhlas . tidak dicemari dusta .

CHENTA HATI , saya sentiasa berdoa agar awak sentiasa berada dalam lindunganNya .
sentiasa bahagia dan tenang disamping insan-2 yg awak kasihi .
saya turut bahagia apabila awak gembira (:
awak berhak mendapat kebahagian yg sepatutnya menjadi milik insan sebaik dan setulus awak .
saya selalu ada disaat awak memerlukan saya kelak , insyaallah [:

I need you , i miss you , i love you (;
take care chenta hati saya ...






/