about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Aku rela demi kau (:
Tuesday, March 27, 2012 | 3:59 AM | 0 comments
 
berkorban demi org yg aku sayang ?
wajarkah ??
aku rela dan redha demi org yg aku sayang .
dia berhak bahagia bersama org yg dia sayang .
aku xmaw halang sebab aku taww aku pun xlama di samping dia .
aku hanya mampu hadir sementara sahaja utk dia .
dia berhak bersama org lain yg dia sayang .
aku xkisah ..
 
that's why aku xmaw sayang hang sangat2 .
sebab aku takut ,kalau aku sayang hang sangat2 ,nanti aku takut kehilangan hang .
kalau aku hilang hang aku akan rasa sakit sangat !
cukup laa aku rasa sekali ==
rasa sakit dikecewakan .
 
aku selalu berkorban utk org lain sampai my ngek cakap yg aku ny baik sangat .
jaga hati org lain hati sendiri xterjaga .
nanti hati daa sakit ,mulaa laa jadi gilaa mereng !
it's okayy ,aku rela berkorban demi org yg aku sayang .
saya rela demi awak ! (:
perasaan sakit hati ,cemburu ,aku dah buang jauh2 kt laut .
dah tanam dalam tanah dgn sedalam dalamnya !
i know i can do it (=
aku kan heartless .
kalau dulu aku buleh jadi seorg yg tidak berperasaan ,kenapa tidak sekarang ?
 
aku akan tetap bersabar ,insyaallah akan ada sinar bahagia suatu hari nanti .
akan ada org sayang aku setulus hati <3
akan tiba hari tuu nanti ,INSYAALLAH ..
 
I LOVE YOU TILL MY LAST BREATH CAPITAL A !
 
 






/