about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
hanya diriku -,-
Sunday, March 25, 2012 | 8:42 AM | 0 comments
 
yo wassup ! (Y)
today was a fairytale ,and i did'nt want it come to the end .
tudiaaa ayt omputehh yg super2 terabuq -,-
today i'm going to talk about myself .
lebih kurang mcm promote diri sendiri arrr kihkih .
 
okayy ,aku sebenaqnya sorang yg simple jaaa .sederhana .
pendiam ,xbnyak cakap tergolong dlm kelompok budak2 baik .
betul ,kalau xcaya ce pi tanya kawan2 kami (:
tapi kan org laen xnmpak aku mcm tuu pon .segelintir sahaja .
ada yg kata aku ny kasaq ,perangai mcm gangster ,taiko .
aku pon xtaw kasaq kot mana laa aku -
ada pulak setengah dok kata aku ny MANJA !
mashaallah ,depa nmpak kot celah mana laaaaaa .
xkurang pula yg kata aku ny blurred .derr blurr ke aku ?? HAHA .geleng palaaa ~
aku cenaa tapaaa .open minded .
 
ada org kata aku budak hingaq ? hm ,aku pun xtaww nk kata paa dah .
aku hnya mampu berdiam diri mendengar segala pandangan2 mereka .
aku okayy jaaa .
kesimpulannya ,aku ny ada mcm2 perangai kott .
tapi ada beberapa sikap buruk jugak laaa .antaranya :-
* kadang2 panas baras .
* kurang penyabar .
* tidak suka menunggu sesuatu yg xlogik .contoh kena beratuq panjang2 nk beli sesuatu .aku rela blahh dulu derr .
* kadang2 act mcm org xbetoy .
* kalau aku xcari pasay dgn hampa ,plezzz jgn dok bwak my bala kt aku .semak !
 
huh aku pon xtaww mcm mna nk describe diri aku .
hanya hampa jaa yg mampu judge aku =]
apa2 pun , i love to be myself <3
kalau hampa tak suka sory lerrr .
tengok diri sendiri dulu k . kalau dh perfect sgt baru bulehh anti2 ny heee :D
okayy ,thankss 4 coming .byeee ;)






/