about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Mengulit Kenangan ~
Thursday, March 15, 2012 | 6:08 AM | 0 comments
 
kenapa sejak kebelakangan ny aku asyik teringat tentang hang haa ? adakah sebab aku sunyi or aku RINDU hang ?? ya allah ,tetiba aku teringat hang weyy .aku teringat saat2 kita selalu mesej dulu .tiap2 hari ,tiap2 minit ,tiap2 saat kita mesej kan .aku teman hang kerja .kita mesej dari aku celek mata sampai laa aku terlelap .macam kaple g kita ny :) padahal xdak paa pun .
ya allah ,jujur aku rindu saat tuu .saat hang call aku hang buat aku tersenyum .aku happy sangat weyy waktu hang ada disisi aku .tapi sekarang dah xdak lagi semua tuu .mungkin ny salah aku .salah aku sebab tamak .maaf weyy .mungkin lepas ny dah xdakk lagi semua tuu :|
mungkin sekarang hang dh hidup bahagia dgn insan yg hang sayang kan ? =)
susah aku nak lupa segala kenangan kita . (kenangan kott enset jaaa pun)
tapi cukup bermakna buat aku .susah nak jumpak org macam hang sekarang ny .hang baik sgt .
hang mmg lain dari yg lain laaaa . (wowwww !)
PUJAAN HATI ,aku rindu hang kaa weyy ?hm ,lepas ny sapa laa yg nak mesej aku pagi2 ,gerak aku bangun pi sekolah .aku rindu semua tuu bie .
adoiiiyyy ,parah ny parah .
to farhana waya : sedaq diri laa weyyy ,dia mana sesuai utk hang .dia tu baik ,hang apa ada ?dia selalu buat dia happy ,tapi hang bagi apa kt dia ??xpayah laaa weyy .sedaq diri tuuuu :/
 
--> bie ,kalau laa hang terbaca benda ny ,hang jgn amek port taww .hang buat bodo jaaa sebab ,sebab aku MALUUUU weyyyyy !!






/