about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Nabila Aisyah Affandi :)
Monday, March 12, 2012 | 5:54 AM | 0 comments

aieeee ,lamanya xmari sini .dah berhabuk dehhh .hmm2 ,aku kan tengah happy sekarang .walawehhh ,happy sangat .aku kan ada adik angkat .tudiennn pulun kan .tapi xpaaa aku nak cita gak .mampuihh pi kat hampa kalau ada yg suka o xpuas hati .not my problem ==
tarikh 16/2/2012 ,tarikh aku take dia as my sister .huhu thanks to my twin sebab tolong sampaikan hasrat hati aku ny .kalau dia xhbq laaa ,mmg sah2 melepas macam sebelum2 ny =,=
aku memey dok aim dia lama dah ,tapi xberani nk teguq dia .muka dah laa serius bagai ,cakap kasaq ,perangai garang mcm harimau .sapaa berani (: 
huu ,aku sayang hang laa weyyy .tapi aku maseh takut .rilex farhana rilex ,xmaww penink2 .setiap masalah pasti ada jalan selesai dia .dun worry .andai aku xlayak miliki dia ,aku akan lepaskan dia dgn cara yg baek .aku nak dia bahagia (; aku derita tapaaa ,janji org yg aku sayang happy .
aisyah sayang ,saya harap awak sayang saya sama macam mana saya sayang awak ! ngeee -
I LOVE YOU LAHHH ADETTTT <3

nak tengok dakkk adettt kami (: 



nohaihhhh adettt putih dari kak .mana laa nak tauk muka ny >.<









/