about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Sungguh Kejamnya Diriku :/
Wednesday, April 4, 2012 | 7:57 AM | 0 comments
 
Ya Allah , aku telah sakiti dia !
sakitkan insan yang aku sayang .
betapa bersalahnya aku rasa .
aku tak sengaja sayengggg . i'm so sorry :/
 
kita syiokk maen baling2 tepung tadi kan .
act ,hampa jaa yg syiok ,yg riuh .
aku apa xkata . taww2 hampa serbu aku .
bertuah punya junior2 sekalian (:
habehh aku jadi hantu cina haha .
pakwe aku lagi sakan ,dia baling tepung kat aku dia bulehh kata tuu balingan cinta ==
terbaekk lhaa kau ><
 
then aku n pakwe pi lepak2 at kantin sekolah .
aku nak buat homework yg tergendala seketika akibat dari gangguan teknikal tadi . -acara maen tepung (Y)
tengah dok sembang2 plus merapumengarut ,tiba2 dy pegang pisau .
dy bukan pegang sajaaa .
dy bulehh buat kegiatan vandalisme . bulehh pi torehh2 meja tuu .
ewahhhh2 buat mcm sekolah dia plakk .
aku pun ,sebagai warganegara Malaysia yg berwibawa ,menegur lhaa dy dgn cara yg berhemah . *ehemmehemmm berhemah yew heee :D
tetapi apa kan daya ,pakwe saya tuu tersangat2 lhaa ketegaq !
aku terpaksa lhaa berebut sedikit utk mndapatkan pisau itu dri dia .
tanpa aku sengaja ,waktu aku tarik pisau tuu ,
pisau tuu terkena tangan dia .
walawehh apa tak kata .
darah keluaq meramu .
 

*lebih kurang mcm tuu arr darah kuaq :|

takut gilaa aku time tuuu .
risau gilaaa dah ny .
dy yg kena tapi aku yg rasa sakit nyaaa . *over aku .
pakwe bulehh dok p picit tempat luka tuu .
lagi darah koi kuaq .
dgn tisu xdakk ,pakat lap guna kertas .
hentam saja lhaa labu -,-'
penuh lhaa satu kertas tuu .
then lpas lap2 sumaa ,pi basuh kt paip ayaq .
aieeee pedih gilaaa !

huh ,naseb aku ada plaster kan .
aku pun lekat lhaa dgn penuh kasih sayang #ok aku geli :p
aduiii ,sakit gilaaaa .
pakwe asyik dok kata sakit ,berdenyut denyut plak tuu :(

pakwe ,sorry lorh sayengggg .saya betoy2 xsengaja .
kesian kt awak .xpasay2 kenaaa .
awak dh janji xmaw report polis kan psay kes ny ? (:
heee ,sorry sangat2 .xbulehh duduk senang sungguh bila dok pkiaq psay luka awak tuu .
rasa bersalah gilaaa .
hope cepat sembuh k .
maaf sangat2 .
me love you Pakwe <3
 






/