about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Terima Kasih Ya Allah ..
Wednesday, April 18, 2012 | 8:53 AM | 0 comments

disebalik wajah yang ceria beserta senyuman ,kita mesti menyangka dia gembira .
tapi dapatkah kita meramal apa yg berada dalam hatinya ?
siapa tahu ?
mungkin terselit seribu satu duka yg kita tidak sedar .
dalam hati ,hanya tuhan yg tahu <3

aku mungkin selalu ketawa ,selalu tersenyum .
tapi tiada siapa yg tahu ,
semua senyuman itu hanya palsu belaka .
dalam lubuk hati ini ,tiada siapa yg tahu .
aku senyum dan ketawa utk menyembunyikan kedukaan ,kesunyiaan dihati .
aku xsuka tunjuk .
aku ad family ,kawan2 yg gilaa ,adek beradek angkat sumaa .
tapi kenapa aku masih berasa gundah gulana didalam jiwa ?

aku xmaww gembira dlm kepura puraan .
kadang2 aku gagahkan diri jugak utk senyum walaupun senyum itu aku rasakan tidak ikhlas .
maaf aku tidak berniat mcm tuu .
tapi aku terpaksa !
namun aku sedar ,aku tidak keseorangan .
aku masih ad Dia ,Dia yg selalu mmberi ketenangan kpd aku .
disaat aku serabut ,aku selalu berdoa ,memohon kepadaNya ,
agar selalu diberikan kesabaran dan ketenangan dlm menghadapi dugaan hidup .

aku berharap agar diri aku disayangi seikhlas hati suatu hari nanti .
insyaallah (:
aku akan kuat asalkan ad Dia disisiku ~~







/