about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Senget !
Wednesday, July 25, 2012 | 3:22 AM | 0 comments



Awad buat aku ceni weyy ??
sampai hati hg . hg xkesian kat aku kaaa ??
aku asyik pikiaq pasay hg taw arkkk !
smpai aku abaikan Mr.F !
aku xleh fokus taw arkk !
asyik dok teringat hg :(

Hg lama kan xcontact aku .
tup2 hari ny hg call aku .
aku dah dengaq bunyi jam ,dah jaga sebenaqnya .
tapi aku malas nk bangun .
tiba2 enset aku bunyi .
'Putera Senget call laaa !' :D
ya Allah hg xtaw betapa rindunya aku kt hg .
happy nya bila hg call aku lagi .
aku tanya hg soklan , 'pasepa call aku ?'
tapi hg salah paham !
adoii ,aku xtaw pasepa aku terlalu mengikut emosi aku terus letak fon .
sorry weyy ,aku betul2 xtaw pasepa aku buat mcm tu .
mgkin kepala xstabil lagi ,bru mgkit tdoq .
aku menyesal gila :"(
aku siap2 nak text hg ny ,tgok2 hg text aku dulu .
hg kata ceni ,
'Aq call ang just nk graq bngun sahur ja bkn nk kcau idop ang tp ang dh kta cm 2 xpa la aq ikot jaa..k daa tq :-)
aku reply text hg ap sumaa ,tp hg xreply balek pun .
aku frust dh ny ,mcm nk reyau jaa .
dy suka buat prangai mcm ny :"(

weyy sumpah aku rindu hg .
rindu sangat2 .
hg sorang jaa yg boleh pham aku .
sungguh aku dah pham sekarang .
aku pham Cinta Platonik (:
tapi ,hg mgkin fed up dgn aku kan .
hg akan lenyap dari hidup aku :(
pas tuu tiba2 hg akan muncul balek .
mcm selalu hg buat .
SENGET ! aku akan tunggu hg weyyy .
Insyaallah ,hg akan kembali :")



Maafkan aku weyy .
Aku rindu hang sangat2 Senget :")








/