about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Betul ke Tidak ??
Wednesday, July 18, 2012 | 9:23 AM | 0 comments


Aku tersesat menuju hatimu ,
beri aku jalan yg indah ,
izinkan ku ,
lepas penatku ,tuk sejenak lelap dibahumu ..

aishehhhh , helo !
lama benor xmari sini .
al - maklumlah busy bebeno smpai xdakk masa nak pegang lappy .
ehemmmm3 ! 
aku mmg tekanan arr sejak kebelakangan .
bnyak kejadian yg terjadi .
sampai kadang2 aku dh give up ,dah xmampu .
tapi aku gagahkan diri jugakk .
TAK MAU LEMAH ! -,-'

kes aku break dgn adek angkat laaaa .
kes itu laa ini laaa .
bnyak sgguh yg menganggu fikiran ny .
tapi disebalik sumaa benda2 yg rumit tuu ,
ternyata ada hikmah nya (:
Pujaan Hati aku dah kembali laaa !
hewhew , happy laa jgakk .
ada jgak org yg nak berkelai dgn aku .
bila dgn dy aku rasa rilexxx ,santai ,happy .
hilang semua masalah !
mmg ubat yg mujarab !

disamping itu ,aku juga ingin mengwar2 kan bahawa .....
AKU SAYANG SEMUA KAWAN-2 AKU !
thanks 4 staying beside me and give me support to continue my life (:
sayang hampaaa sampai mati !
bersama hampaaa aku bahagia .
hampaa buat aku happy ,buat aku gelakkk .

Sayang hampa <3

~ Rwa Qaisara (Manja)
~ Mashitah (Babysweet)
~ Anis Nadirah (Kak waya)
~ Azlina (Adik ku)
~ Far Umaira (Kechikk comeyyy)
~ Nisa Malik (Budak hingaq)
~ Pkah Zafri (Budak ligat)
~ Sharma Sharmet (Budak siam yg gela gela)
~ Iera Haziq (Budak math)

Hampa laaaa pelengkap hidup aku <3
tanpa hampaa siapalahh aku .
otak aku dah kembali berkarat .
nanti2 lahh cita laenn yaaa .
bubyeee muackkss !
I Love You !








/