about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
deep inside , i hurt sayang :D
Friday, August 3, 2012 | 7:57 AM | 0 comments

Kalau saya tau begini sakitnya menyintai ,pasti saya tak kan buka pintu hati ini utk sesiapa ,kalau saya tau begini pengakhirannya ,pasti dari mula lagi saya tak kan berharap dan kalau saya tau semua ni tipu belaka ,pasti saya tak kan biarkan diri ini diperdaya (":

Bila kita cinta kita akan sakit ,bila kita sakit kita akan benci ,bila kita benci kita akan cuba melupakan ,bila kita mula cuba melupakan ,kita akan mula merindui ,dan bila kita mula rindu kita harap cinta itu datang tapi rasa itu mungkin tak sama dengan yang dulu .

Kawan2 ,cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum ,sambil mendoakan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskan dia pergi :) manakala nafsu hanya akan memberikan kebahagiaan sesaat ,sedangkan cinta yg tulus dan sejati akan memberikan kebahagiaan selamanya .

Ehhh2 ,hai . salam sejahtera . mlm ny gelong sikit ,tu yg tulis entah apa2 ny . mlm ny rasa down xbermaya . I act like i dont care ,but deep inside its hurt :/ letih k letih . penat melayan kerenah manusia yg berbagai . okayy laa dah penat sgt ny . demam maybe :( nyte olls !






/