about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
oh maiiiiiiii (:
Wednesday, August 1, 2012 | 2:25 AM | 0 comments

I'm officially single !
singlet k singlet (:
tapi ada laa sikit2 rasa bersalah .
tapi aku rasa ni adalah jalan yg terbaek .
kalau aku teruskan jugak hubungan ni , aku mmg kejam !
ya laa ,aku bukan layan dia pun ,aku buat xtaw jaa kat dia .
aku seolah olah tiada perasaan .
sorry mr.F ,nanti hg akan jumpak org yg lagi baek dari aku k !

aku xpaham apa aku rasa .
aku maseh teringat2 kat dia .
Senget aku asyik pkiaq psay hg jaaa .
aku cuba ,cuba tuk lupakan hg .
hg pun dah xpkiaq psay aku kan ,aku akan cuba buat benda yg sama :(
dulu , aku xpenah rasa mcm ny .
tpi kenapa perasaan ni wujud haa ??
Ya Allah ,kau jaga laa dia .
moga dia selamat dlm jagaanMu .
sungguh aku sayang Cinta Platonik aku yg satu ni :")

Hari2 ku xbeerti ,
Bagai siang tanpa mentari ,
Biar ada yg menemani ,
Kau tetap dekat dihati ,
Hanya doa yg ku kirimkan ,
Bersama sebuah harapan ,
Semoga kau kan tahu jua
Kau lah erti cinta <3






/