about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
damn midnight -,-
Thursday, September 27, 2012 | 9:47 AM | 0 comments

aku rindu hg , rindu sangat .
aku dh janji kat diri aku xmaw pikiaq psay hg dahh , tp xbolehhh . maaf :(
segalaa kenangan kita , cara hg layan aku . susah weyy susah . susah utk tak engat .
mgkin luaran happy , tp dalaman aku , dlm minda aku , tetap mengalir nama hg .
nama hg xpernah trpadam dari memori aku .
mungkin hg dah xengat aku . xpaaa xkesahh :")

aku rindu utk menjadi seperti dulu .
maseh ada harapan kahh ?
ehh xpayah berharap laaa farhana waya . xmungkin2 -,-
*kalau hg terbaca maaf laaa . xberniat nak ungkit . cuma kenangan itu menghantui -,-''
andai satu hari nanti aku dah xupdate psay hg , mgkin saat tu aku dah bolehh lupa hg dan teruskan hidup aku tanpa bayang hg . aku xlehh terima sapaa2 bt masa laaa ! huh waya -,-'
oke ceni laa ! skunk fokus SPM . lepas exam nanti baru kira laen . bolehh gtuw ?
bolehhh2 . aku yakin aku bisa XD

*Aku teringin sgt nk jumpak hg . insyaallah andai takdir menemukan kita . haha geli telinga aehhh :p
k laaa byeeeeee :)

MeMissYouSoFuckingDamnMuch !






/