about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Once Upon A Time
Thursday, November 15, 2012 | 8:34 PM | 0 comments

Hati ini tetiba merindui dia .
Dia yang pernah membuat aku tersenyum dan tertawa .
Dia yang pernah membuat aku menangis disebabkan dia .
Dia pernah menjadi segala galanya buatku .
Aku belajar utk melupakan orang yg pernah menyakiti diri .
Namun sampai bila ?
Aku tidak pandai marah org lama2 .
Paling lama pun setahun dua kaa :p
Buat apa nak berdendam kan .
Hidup harus diteruskan .
Andai dia kembali dalam hidup aku dgn tujuan yg baek ,
mengapa tidak aku sambut tujuan itu dgn hati yg terbuka .
Namun aku harus berhati2 agar aku tidak disakiti lagi .


*Aichehh ayat aku di atas agak skema dan kedengaran seperti aku buat teruk .
Ahakkk ! Piece :)







/