about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
NO TITLE -,-
Friday, December 21, 2012 | 10:55 PM | 0 comments
Hangout kemarin dengan kak and kazen.
Tahu aku selalu berharap dapat terserempak dia. arghhh bodoh kan kenapa aku asyik pikiaq pasay dia.
Tuhan mcm dengaq doa aku. Petang tu pi jubli . ya allah memang tak sangka ny.
Dia ada depan aku. macam mimpi jaa ny. aku dah lemah dah . sesak dada doe.
Tak boleh bernafas. 'Mcm mana dia boleh ada kat sini ?'
Last2 sekali dia nampak aku. dia mesej aku kata dia nampak aku.
Aku xdak kredit. mcm mana nak balas. pas to dia kata aku berlagak -,- dia memeyyyy.
Pas to aku call dia pakai henset kazen aku utk memberitahu yg aku teda kredit.
Sungguh aku xdak mood lepas tuu. 'Aku rindu diaaaaa. '
Tapi xpa laaa dapat tengok dari jauh pon jadi laaaa.
Aku teringin sangat nak gitau dia apa yg aku rasa.
Tapi aku harus sedaq dia telah menjadi kepunyaan orang lain.
Mungkin ini masanya utk aku lupakan diaaa.
Thanks for everything senget <3







/