about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
One Year :(
Wednesday, December 26, 2012 | 10:47 PM | 0 comments
27/12/2012
Ehh dah setahun aku berkawan dengan dia. Lama jugak. Tapi semuanya tak berjalan dgn lancar.
Satu tahun yang penuh dengan kenangan. Pahit dan manis.
Kami berjumpak waktu aku teman Rwa date. First tengok dia aku tak dak rasa apa pon.
Aku bukan suka dia pon. Yang lagi tak syok nya nama dh laa sama mcm nama aku -,-
Beberapa hari lepaihh tu dia mesej aku. Entah dari mana dia dapat number aku ,aku pon tak tahu.
Mesej punya mesej. Setiap hari ny mesej. Kalah orang kaple. haha.
Aku xdak perasan pon kat dia. Dia pernah mintak kaple dkat aku. Aku tak boleh tipu diri aku.
Aku memeyy xdak hati dekat dia. Macam mana laa nak kaple. ==
Dalam setahun ny, banyak kali kami lost contact. Bergaduh sebab entah apa apa.
Tapi xpa last2 sekali mesti contact balekk :') *sebakkk.
Second time dia mintak kaple . Time tuu aku dah kaple dahh.
Dengan member dia pulakk. Sorry weyyy. *Hg tu laa mintak lambat sgt. Aku tunggu hg tahu!
Aku tak sanggup nak menduakan balak aku tu. At the same time aku rasa bersalah jgk dekat dia.
Time paling sweet and best dgn dia rasanya time date Rwa yg last.
Aku rasa dekat sangat dengan dia. Rasa mcm tak mau balek jaa hari tuuu . *lap ayaq mata.
Hm hmm tahu kenapa aku cayaq dgn dia ? Cara dia layan aku. Dia paham aku cenaaa.
Dia laa peneman aku siang dan malam. Dia siap call aku lagi. Tak kira masa. 
Ada satu malam tu ,aku tengah siap2 nak start buat folio seni. Henset aku berdering2.
Sat2 aku pi angkat. Kheja tak start lagi ny. Mak aku dokk hingaq laaa haha.
Aku suka sangat on the phone dgn dia. Aku jarang text dgn dia. Lebih bnyak sembang melalui phone hewhew. Dia kan banyak bagi gelaran dekat aku , contoh Blurrr, dan yang paling melekat ,SENGET :(
Kami lost contact kes apa tak tau. Sampai laa aku dgq dari org laen yg dia dapat PLKN.
Aku tunggu dia dgn penuh kesabaran tahu. Tunggu dia selama 3bulan!
Tapi hampaaa ,dia langsung tak contact aku. Sampai laa satu hari aku round wall dia.
IN A RELATIONSHIP WITH BLABLABLA.
What theee ?????? Saket jgk hati ny. Tapi nak buat gena kan. Dia jumpak jodoh dia dkat PLKN.  Aku pasrah jaaa laa. 
Penat2 aku tunggu dia selama ny ,tu yg aku dapat???!
Ouhh it's okayyy !! Aku bekukan hati ny khas utk dia tapi???
Last time aku nampak dia, time aku otw nk balik dari kenduri rumah Farid. Hanya mampu lihat sahaja :/
Semalam aku mesej dia gtaw kata dh cukup setahun kami kawan guna phone mami aku.
Dia tanya ny sapa . Hmm biarlaa rahsia. Tak perlu tahu.
SENGET tau dak penat aku tunggu hg selama ny ??? Tapi apa yg aku dapat??
Mungkin ini masa untuk aku bergerak kedepan dan tinggalkan masa lalu, lupakan hg!
Ny laa benda terakhir yg aku nak buat sebelum aku lupuskan hg terus dari ingatan aku.
Jaga perempuan tu elok2 dan kalau boleh pless jgn contact aku lagi?
Aku tak kuat weyyy. Terima kaseh untuk semuanyaaa. Halalkan apa yg hg penah bagi dulu ..

HAPPY FOREVER ANNIVERSARY D'AMOUR PLATONICIOUS :)
*teringin nak wish centu kt hg. But it's just a dream. Selamat tinggal Mohd Farhan !






/