about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Pada Ketika Itu ;)
Tuesday, January 22, 2013 | 10:14 PM | 0 comments
Kehidupan lepas spm ny memang best. Boleh makan puas2, tidoq xmangkit2. Satu jaa tak best,duit poket xdakkk!! Aduhh payah laa bapak aku bukan tan sri. Tu pon jangan malas nak kerja. Ya Rabbi sungguh aku malas. Bukan saja buat2 malas. Aku laa ny lebih suka dok rumah tolong mak masak. *Aku la ny berubah banyak dah ooo. Suka buat kerja2 pompuan. Pakai pon banyak baju pompuan dahh bhahahha. Kalau junior2 sekolah tengok tobat gelak guling2. Ada boyprend ny mungkin salah satu faktor kott perubahan diriku sekarang. Berubah luaq jaa k,dalam maseh sama. Aku maseh agak keras mcm dulu. Lembutnyaaa still kurenggggg -,- ACT,aku rindu 7ketoi tuuu. Sunyi xdak depaaa. Tambah2 Si Hidung. Pi dok jauh sampai oversea nuhhh. Semata2 mencari rejeki. Bila nak buat gathering balek? Ting tong! Kenangan paling waya bila satu geng sehati sejiwa xtidoq malam. Buat hingaq mcm homestay tokwan kami. Ahakkks janji happy! Rindu jugak sekolah sikit2. Rindu buat gempak dgn member2 jaaa. Rindu nak masuk bilik seni pastu lena sambil duduk. Rindu bila sri atun dok aim aku panggil aku 'Kak cik spek mata.' -,- Rindu nak masuk lewat bilik PPSMI pastu kena denda dok luaq xboleh masuk. Gila dakkk! Well diakui aku bukan pelajar cemerlang. Baek pon kurengg. Tak siap kerja sekolah,kelentong cingu. Tak kira apa pon aku xtawaduk pon time belajaq. Nak menyesai xguna. Mengaku ja laaa. Tapi itu semua kenangan k! Teruk macam mana pon benda tu yg nak dikenang2 pon. Aku banyak g nak hingaq ny bateri kong pulakkk. Saket belakang pon ada. Gila jaga kak aku saket perut kalah jaga orang pantang. Redha ja laaa . Adek mithali katakan mana nk cari cewahhhh. Byeeeee :)











/