about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Friendship Never Gone :)
Wednesday, January 2, 2013 | 8:41 PM | 0 comments
SAHABAT
Hargailah bila bersahabat, sayangilah bila bersama, maafkan bila terluka, rinduilah bila berjauhan, fahamilah bila keliru, nasihatilah bila terleka dan tegurilah bila tersilap :)
Assalamualaikum. Entry kali ini mengenai sebuah ikatan persahabatan. Sahabat selalu ada dikala suka dan duka. Sahabat aku ialah Nur Hawa bt Mahadzir. Cantik nama secantik orangnya. Aku tau dia banyak terasa dengan aku. Maaf aku tak mampu jadi sahabat terbaek hg. Tapi hg tetap sahabat aku dunia akhirat <3
Sayang hg sangat sangat sangat sangat sangat !




Segak kan diaaa :)





Segala memori persahabatan sangat indah . Tak dak yg pahit atau masam :p

Aku jugak ada mereka. Tanpa mereka hidup aku kosong tak bermakna ;) Mari kita zoom out !

Si Kembang <3

Si Montel <3

Si Pendek <3

Si Lentik <3

Si Bunga <3

Si Blurr <3

Shitah & Pkah <3

Aku sayang sangat-2 dekat hampa. Ikatan persahabatan antara kita tak kan ada penghujungnya insyaallah.
Biarpun sekarang semua sibuk dengan hidup masing-2, dah bawak haluan sendiri.
Jangan lupa antara satu sama lain yaaa! Remember, a value of friendship is more worthless than everything.
Mmmuuahhh!
*Sori seludup gambaq hampaa tanpa izin. Piece! (Y)









/