about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Two months :)
Thursday, February 28, 2013 | 9:44 AM | 0 comments
Assalamualaikum :) sekarang jam menunjukkan pukul 1:24a.m. Oke hari ny 1/3/2013. Guess what ? I already two months with him! OMG happy two monthsary b! Act aku baru lepas webcam dengan dia. Aku asyik menengok dia membuat kerjanye saja. Minggu nii aku dah nekad habis-habisan tak mau keluaq dengan dia. Dia pun bangkang teruk laaa ;D Dia kata nanti rindu cena and blablabla. Aku pon suruh dia buat tak tau jaa. *ahakk muka frust gila tadi tak boleh keluaq werkkk padans muka! :p Weyy mu tak bosan keww keluaq dengan aku tiap-2 minggu? Kita skip la this week wokeyyy. Seminggu jaa okayy what. Tu laa aku dah suruh jangan balik tapi ketegaq nak balik jugakk. Dok rumah basuh baju dah laa wehh :D Okayy ladies and gentlemen , sepanjang two months dengan dia, aku sedikit sebanyak dapat baca sikap dia macam mana. Dia memang laa banyak sabaq dengan kerenah aku nii. Dia tak penah lagi laa tinggi suara kat aku. Dia nii suka jeles benda pelik-2. Dengan lee min ho pon nak cemburu kewww? -,-


Serius nak gelakk dia jeles dengan orang semboq aedes tuu. Memang abe tu mintak number, tapi bukan number aku ,number kak aku la bhahhaa ;D Walaupon tak jeless betul-2 still nak tergelakk. Shah oo shah :) Dia nii ada ja benda nak bagi aku gelak hinggut-2. 


Kalau nak ikutkan banyak lagi tapi jadi laa sikit-2. Tapi serius dia memang sabaq teruk dengan aku. Aku suka maqah-2 dia. Sampai dia panggil aku singa laaa -,- Saja nak test sejauh mana dia boleh tahan dengan aku xD Dia memang paham aku cena. Aku tak penah sangka akan ditemukan dengan lelaki macam dia. Aku sayang dia :) Sejauh mana relay nii, we'll see :p 
B, happy two monthsary! Aku sayang hang gila-2 :p 








/