about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
It's okayyy :)
Saturday, April 13, 2013 | 7:13 AM | 0 comments
Hello :) Rindu kami tak? Keh keh. Boring k boring. Aku sekarang ni hidup macam gantung tak bertali ja. *ceh geli kot. Tapi it's okay. Not his mistake. Aku malas seh nak topup. Kalau topup pun semata-mata untuk tweet ja. Bukan nak text sapa-sapa pun. Tak topup pun tak pa. Aku malas nak menyusahkan mother. Aku malas nak merap dia. Aku sedaq aku bukan anak tan sri, tu pun malas nak kerja. HAHA lallalala~ Tapi aku okay ja, aku bukan jenis yang suka minta benda pelik-pelik macam baju baru ka seluaq baru ka. Malas nak up to date ni. Padan la dgn aku ni. Bukan anak orang senang. Tak payah nak over berlagak bagai cehh -.- . Less is more. Janji dapat makan. :) Yes yang tu paling paling penting! Tak dapat baju baru, tudung baru, handphone baru tak pa janji dapat makan. Tahu sekarang ni zaman instagram, whatsup, wechat and so on. And i try untuk menahan diri dari semua godaan tu. Syukur alhamdulillah dgn Corby yang aku guna sekarang ni. Insyaallah ada rezeki boleh la pakai hat canggih-canggih sikit. *macam pasrah ayat hahaha.* Okay otak beku dah. Bye assalamualaikum :D

I will keep smiling :')







/