about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Me Sorry /:
Tuesday, April 23, 2013 | 8:15 AM | 0 comments
16/4/2013 . Kita break kan awak on that date. Berat hati saya nak lepaskan awak, tapi saya rasa saya ada sebab saya yang tersendiri why i do that. Macam saya cakap, awak langsung tak dak salah dengan saya. Semua ni berpunca dari saya. From my very stupid feeling. Awak, kenapa baik sangat? Sampai saat kita break awak langsung tak salahkan saya. Walaupun sah-sah salah saya! Awak memang lelaki yang sangat baik. Awak akan dapat yang lagi sempurna dari saya k :) Eh saya perasan awak unfriend saya kat fb, unfollow saya kat twitter. Kenapa yaa? Hahaha tak profesional lahhh. But it's okey awak ada sebab awak yang tersendiri kot. Terima kasih membahagiakan saya selama 3 bulan lebih ni. Maafkan saya ya awak. Saya doakan yang terbaik untuk awak Shahnaz Fazlie :')








/