about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
My S E N G E T :)
Tuesday, April 30, 2013 | 9:08 AM | 0 comments
Cinta Platonik : Hubungan antara lelaki dengan perempuan yang lebih dari sekadar kawan tapi tidak melibatkan tarikan seksual mahupun fizikal.
Haa faham tak? HAHA act aku pun tak berapa faham mula-mula tapi sekarang dah faham. *K tampar pipi slow-slow. I got one, my platonicious, Mohd Farhan :) Kenal tak? Berjuta aku update pasal dia dekat blog buruk aku ni. Awa kata , 'blog hang memang cerita pasal Senget hang ja ka?' Hahahaha awa pandai buat lawak hambar. Okay aku berkawan dengan dia lama la jugak, dalam setahun lebih. Long stories more memories. Kebelakangan ni bila kami meet asyik ter-pakai baju warna yang sama. Tak la banyak kali sangat , tiga kali ja :3 Haha sweet dok? Besa lah ada instinct yang sama wkwkwkwk.




Aku kadang-kadang nyaris terbabas dengan perasaan aku sendiri. Ohh god memey tak senta. Tapi tak pa aku dah sedaq kediri sekarang. Sapa laaa aku ni bhahahaha -_- Tahu aku pernah reyau depan dia kot! Sebenaqnya through phone ja. Punya la bimbang sampai reyau terok nih! Ya Allah malu kot bila pikiaq balik . *kelupoq! But it's okaey. Benda dah jadi huwaaaaaa. 







Sayang kot dekat dia ni :) Nget jadi best friend aku sampai bila-bila nah? :'D *Nget kalau hang baca entry ni jangan cakap banyak nah. Aku malu!! 











/