about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Ayuh kita kembali ke sekolah :p
Friday, June 7, 2013 | 1:35 AM | 0 comments
Panas gila petang ni. Mencucuk cucuk. Baru panas dunia tu -,- Boring terok plus lapaq mcd , kfc , pizza hut dan sewaktu dengannya. *tamak noh tamak. okay aku lani sambung........form 6 ! awesome what pakai baju sekolah balik. shit sigh kahkah. orang kata form 6 susah la apa la. helo menatang apa tak susah dalam dunia ni. akai depa takmau pakai baju sekolah balik. nak pakai baju lawa-2 pi kelas bagai lettew hahaha. susah ka payah , usaha pasti boleh aihh. ouhh haa assignment aku *ehem assignment kot* baru siap 20% . bapak terok nohh. aku bukan malas cuma segan nak buat jaaa *muka cendoi. lusa nak sekolah dah. adoi bukak ja sekolah hari ahad ni memang aku takdak masa pa nak layan benda-2 ni. hari-2 balik pukul 5 kott. kalot dengan kelas tambahan pa. handphone aku lempaq tepi ja lepas ni. *over gilaaaa. nasib singlet. xD haa takpa la lapaq gila dah ni. selongkaq dapur yukkkk! bye saranghae :D


#Asmarians #Peace :)






/