about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
FIGHTING !
Saturday, July 27, 2013 | 12:13 AM | 0 comments
hai assalamualaikum :') percaya dak dah 3 bulan aku sekolah? huwaaaaaaa. okay aku rasa untuk semester satu macam okay jaaa *kelipoq-2. rasa macam boleh bawak. kena rajin baca laaa. tinggal seminggu lagi sebelum cuti raya. but kemon, tak semudah itu. ada tests pulakkk dah 3 hari ! shitt tak leh tengok kami senang sikit kuikui. test ni nak uji sejauh mana kemampuan kami nak carry form 6 ni -.- err takpaaa fighting study!!! haaaa satu lagi nak share, bila masuk zaman sekolah balik ni, tak sah laaa kalau tak dak minat sesapa. errr why why all this happened to me?! dear A , i admit i adore you. bhahahaha kan best kalau dia tau . kalau dia jadi adik aku laa , KALAU, aku buat kenduri seminggu berturut-2 HAHAHA. tapi aku tahu itu tak akan pernah terjadi walau seribu tahun pun tsk tsk T.T okay kacau pala kalau cakap pasai dia. bye bye :')










/