about stuff entry

Hello There

Hello Assalamualaikum. Farhana Othman here. Stop talking back. Fvcking you. :) Muahhh !

Screamow


Credits

Fully Edited : Amirra Najihah
Photo : Tumblr
Best Viewed : Google Chrome
Segantang Garam.
Sunday, September 1, 2013 | 10:01 AM | 0 comments
Assalamualaikum :) tengah-2 malam ceni la baru mood nak update belog mai -.- *duckface. okayy aku ada pi kem bahasa inggeris dekat segantang garam, merbok. aku harammm takdak feel nak pi langsung. tera nak boleh pi berjuta-2 kali aku dok cabut kelopak bunga raya *nak pi ke tak. last-2 aku pi jugakk. aku dgn baby orang last yang bayaq haha. pi dgn ketidakrelaan hati sebab kesian dekat sir coz ramai yang tak boleh pi. -.- bertolak hari jumaat jam 11 am. aku mai sikit punya awai 10.30. excited tak bhahahaha.

see see muka ah long dok tunggu adik-2 bagi borang and duit :p

then kami tolong sir angkat barang pa semua. dalam 11.50 kami bertolak. plan asal hanya kelas kami lower six yang pi tapi disebabkan nak save badget form2 join kami. okay what boleh berkenal kenalan. hari first kami banyak terperap dalam dorm rest la katakan. sepatutnya ada aktiviti petang tapi sir ada hal pulakk so start lambat dalam 5.30 centu. then pukul 6.30 kami siap2 untuk bbq wuuuuuu :) makcik sayang masak sedap gilosss ! dalam pukul 2 lebihh baru kami tidoq setelah puas mengomel bersama adik-2 cute :)

juniors from 2 malaysia.

second day , kami bangun jam berapa tah , tak ingat doe. sementara tunggu makcik sayang siapkan sarapan, kami ronda-2 satu kawasan. memang best dan cantik sangat. terpikiaq bila nak boleh mai dgn kawan-2? lol. haaa ada mr.adam join kitaorang mat saleh from england ohsemmm. act, i have a fun and learn a lot. 



with jia jia the only chinese yang join this trip.




junior anis yang omeyyyy :*

sha excited jumpak 'patrick' bhahaha.

junior mila. she fall in the bus! hope nothing bad happened to her.

ada banyak lagi gambaq tapi kat kamera faa laaa. okayy tu ja nak cerita. adios!